100mesa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مية مسا منتدى يضم كل ماهو جديد من اخبار وفضائح وقصص واغانى وافلام كما يحتوى على احدث البرامج الخاصة بالموبايلات والكمبيوتر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

من انهارده هتشيلى البثور السوداا وشعر وجهك مره وااحده

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

sms : كل عام وانتم بخير

من انهارده هتشيلى البثور السوداا وشعر وجهك مره وااحده   Empty
مُساهمةموضوع: من انهارده هتشيلى البثور السوداا وشعر وجهك مره وااحده    من انهارده هتشيلى البثور السوداا وشعر وجهك مره وااحده   I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 04, 2011 2:38 pm

بووووووووون سواااااار عليكو بسررررررررررعه اجمع هنااا والله جيباالكو انهاارده وصفه تحفه
والله العظيم تحححححححححححححححححححححححححححفه

جايبة لكم انهارده مسك غريب بس نتيجته رووووووووووعة ومصدقتش إلا لما جربته بنفسي أنا هحكي لكم بالضبط ولازم تجربوه
بصي يا ستي الماسك الي أنا عرفته منمنتدى تاانى كالآتي :

تجيبي بياض البيض وتجيبي مناديل ورق هتقولى اايه اللخبطة دي أنا قلت كده بس استني وهتشوفي

1 اضربى بيااض البيض كويس لحد ميبقاا رغااوى متمااسكه زى المرينج
2 بعد منظفتى وشك ابدئى بدهاان الوجه ببياض البيض جزء جزء
يعني ابدئي بالخد الأيمن ندهنه بياض بيض ثم نأتي بقطعةمن المناديل علي قد الخد ونلزقها بسرعة علي بياض البيض ثم نضع طبقة أخري من بياض البيض فوق المناديل
وبكده خلصنا الخد الأيمن وزي ما عملنا الخد الأيمن نعمل باقي الوجه جزء جزء يعني الجبهه الأنف الذقن وهكذا
وبعد لما تخلصي كل وشك تستني لحد لما الماسك ينشف خالص ووشك يشد نصف ساعة فأكثر
وهنا يا مشمشه تبدئى في إزالة الماسك جزء جزء تمسكي بطرف الجزء الي هتشيليه ووتشديه وبصي فيه هتلاقي العجب الروؤس السوداا من جزورهاا كماان الشعر الناعم الي في وشك اه والله
وبعد كده ادهني وشك بليمون(الوصفه كان فيهاا كده بس انا مدهنتش باليمون لان انا بشرتى حسااسه جدااا والليمون بيخلينى اهرش ويطلعلى حبوب زيااده) علشان زفارة البيض واشطفي وشك بماء ورد أو امسحي وشك بمكعب ثلج لكي تغلقي المسا م وادهني الكريم المرطب بتاعك

أنا عملت الماسك ده هايل وعلشان أنا بشرتي دهنية المرة الي بعدها أضفت لبيض البيض قليل من الدقيق ومقولكيش علي الي حصل النتيجة كانت أفضل واوعي الحواجب لو الماسك ده قرب منها هينزع شعر الحواجب وده حرااااااااااااااااااااااا اااااااااام يلا جربيه
https://100mesa.4umer.com

من انهارده هتشيلى البثور السوداا وشعر وجهك مره وااحده
صفحة 1 من اصل 1